Saturday, May 20, 2006

Mer å tenke på:

Ikke lenge etter, kanskje faktisk allerede dagen etter forrige post her fikk jeg en melding fra ei venninne som jeg vil se på som en av de bedre personene i mitt liv. Hun skrev "Livets skjønnhet har ingenting med hvor lykkelig du er, men hvor lykkelig andre kan være på grunn av deg! Glad i deg :)" Skulle nesten tro hun hadde lest bloggingen min, men selv ikke hun vet om dette. Jeg følte jaffal at dette utsagnet gav meg litt mer å tenke på og en ny vinkling på sprøsmålet mitt.. Jeg har tenkt mye og mer, og ikke akkurat kommet frem til noen konklusjon. Likevel har jeg skjønt at det ligger mye i det venninna mi sa. Man blir ikke skikkelig lykkelig før andre rundt deg har det bra, og det har man stor mulighet til å påvirke selv :) Grip dagen og gjør noe godt for andre. Du vet aldri når det er for sent..

No comments: