Thursday, September 27, 2007

1 down, only 2 to go

Jeg snakker om oppgavene jeg holder på å skrive i forhold til mine mange kurs på skolen. Ja, det har seg nemlig sånn at når man velger visse retninger innen høyere utdanning så må man skrive oppgaver underveis for å bevise at man faktisk har lært noe. Ellers får man ikke ta eksamen. Ganske greit det, tenker du kanskje. Og, jo, jeg er enig i det. Det er faktisk veldig greit at noen på en måte fremdeles "passer på" deg, sørger for at du MÅ gjøre noe litt før den siste uka før eksamen da alle plasser på lesesalen er okkupert av skippertakmetode-studentene.
Jo, det er greit med oppgaver. Bare ikke fullt så greit når man har tre slike oppgaver som skal leveres i løpet av en uke. Så her sitter jeg da. 12 timer og 9 minutter på overtid faktisk. Vel og merke i forhold til leveringsfristen på oppgave nr 2. (Oppgave nr 3 skal heldigvis ikke leveres før fredag, noe som vil si at jeg fremdeles har 36 timer på meg. Skulle bare så gjerne brukt de 36 timene på litt mer enn å skrive oppgave da!) Jaja.. Det er ingenting å gjøre med det. De kan jo ikke akkurat gjøre meg et hode kortere bare fordi jeg er litt sent ute. Better late, than never! Men når man ser sånn på det så kan det kanskje være en fordel å faktisk skrive på denne oppgaven da, i stedet for å blogge. Såååå... Ha en fin natt folkens! Det skal jaffal jeg ha...

No comments: