Sunday, September 09, 2007

Verdens beste!!

Jeg har verdens beste svigermor. Eller "svigermor" blir vel litt mer riktig å si. For hun har jo egentlig ikke den rollen for meg lenger, selv om det i praksis kommer til å bli sånn fremover likevel. Litt rart, men samtidig veldig koselig.

Grunnen til mitt svigermor-hyllest-innlegg er at jeg var innom hos hans foreldre igjen tidligere i dag. Lørdags-lunsj med min gamle familie :) Det er noen år siden sist vi satt sånn, men det var fremdeles like koselig. Og hun er fremdeles den beste! Syntes det var så koselig å se meg igjen, sa at de hadde tenkt mye på meg, håpet at jeg kom oftere innom fremover og sa at de gledet seg til å se mer til meg. Og ikke minst sa hun at det bare var å si fra hvis jeg trengte noe. Tilbød meg til og med å låne bilen! "Ja, vi har jo flere biler enn vi egentlig trenger, så det er bare å si fra hvis du vil låne den innimellom." Den dama er rett og slett fantastisk... Hva skulle jeg gjort uten..?

Jeg kan jo ikke avslutte dette innlegget uten å ha nevnt svigerfar også. Eller "svigerfar" that is. Han var jo tross alt også tilstede. Mannen jeg tidligere alltid har respektert høyere enn noen annen, sett opp til og nærmest fryktet, viste seg å bare være koselig og imøtekommende. Trodde aldri jeg skulle få oppleve han sånn. Han var som den vanlige mannen i gata, selv om man fremdeles kunne merke at han er en utrolig intelligent mann som er verdt å respektere. Det som virkelig slo meg i dag var den utrolig menneskelige siden ved han. Den siden som jeg bare har hørt om tidligere. Ikke minst å se kjemien han hadde med 'sin bedre halvdel' var utrolig. Jeg har fått tilbake troen på at det finnes en ekte kjærlighet. De to er beviset på akkurat det.

"Velkommen tilbake til familien!" er de mest fantastiske ord jeg har hørt på lenge. Rett og slett fordi det virket så oppriktig ment. Ja, jeg føler meg virkelig velkommen. Gleder meg til å være en del av den gjengen igjen, for dette er folk du vet at ikke kommer til å svikte. Verdens beste familie.

1 comment:

Anonymous said...

Deilig med familie :D