Tuesday, May 20, 2008

Et spark bak, takk..

Jeg skal absolutt ikke skryte på meg å være en aktiv blogger. Det går faktisk så lenge mellom hver gang jeg logger inn her at jeg må nullstille og fikse nytt passord for hver gang. Jeg kan ikke skylde på gullfisk-hukommelse, det går rett og slett bare for lang tid mellom hver gang. Så hvorfor er det så vanskelig for meg å blogge mer aktivt? Jeg vet rett og slett ikke.. Jeg leser mange blogger og har også kommentert en del. Inspirasjon mangler det heller ikke på. Jeg finner mye hos andre bloggere, fra nyhetsbildet og ikke minst fra mitt eget liv. Jeg har mye å få frem, men likevel havner lite av det på bloggen.. Jeg skriver faktisk ca et potensielt innlegg om dagen, det kommer bare ikke lenger enn til en fil på laptop'en min. Jeg kan heller ikke skylde på manglende internett-tilgang. Noen ganger kunne jeg virkelig trenge et spark bak. Så...spark i vei..

4 comments:

Anonymous said...

Hehe, I know the feeling! Skriver og skriver... også tenker man at det blir for dust å legge ut. Selv om svärt lite blir for dust å legge ut på bloggen min siden den er ganske dust i seg selv.... makes sence! hehe

Anonymous said...

Hehe, ja, hysterisk morsomt det også! Og folk som bruker for store pumps fordi det liksom skal være sexy... lol

Blogg litt snart da! :P

Anonymous said...

Hehe, jeg er en ganske aktiv blogger, men skriver mye før jeg legger ut noe. Men trikset er å bare legge ut uansett hvordan det høres ut.
Be yourself, and don't care about what other people thinks. ;)

Vivian said...

Jeg føler egentlig at jeg kan legge ut hva som helst her, ettersom jeg blogger uten navn. De som leser kjenner meg ikke, så det er ingenting av dette som egentlig påvirker andres syn på meg. Jeg tror nemlig det er det jeg er redd for...