Friday, May 23, 2008

Smaken av...



For meg er dette smaken av sol, sommer og sørlandet ... ;)

7 comments:

Anonymous said...

Mmmmmmm, soft ice!!! Så godt! Jeg og vil ha! Får jeg linke til din blogg på bloggen min? Tenkte jeg skulle skrive litt mer om eddi på oppfordring fra deg ;) Ka sei?

Anonymous said...

Oi, så gøy at noen faktisk har lest store deler av bloggen min :D

Man må nok være forelder selv for og forstå dette ang overnatting, ja.
Vel, og la vær og snuse er null problem, men jeg vet virkelig ikke hva jeg skal bruke friminuttet på uten den kjære røykepausen min. Uffs, kompliserte greier ^^
Mamma og grei i samme setning passer nok ikke helt sammen, tho. Men, altså, jeg veit ikke. Prøve og la være å tenke på det en liten stund :)
Fin blogg du har btw, er helt enig med det ang isen ^^

Anonymous said...

Vivian, for det er det du heter er det ikke!?
Jeg skal skrive litt om Eddi til deg snart. Promisse! :) hehe!

Anonymous said...

aww, takk!! Yay! Sånt er göy! Nå syns jeg du skal gi meg noe å lese også da! ;)

Anonymous said...

Skriv om noe som interesserer deg. Noe du har på hjertet eller noe. Kanskje til og med litt om deg selv.

Anonymous said...

Ta den tiden du trenger. Jeg har god tid.. hehe!

Vivian said...

Tove? Har du blogg...? Får dessverre ikke opp adressen her :\ men vil gjerne kikke innom hvis jeg finner deg..
Alltid koselig at noen har tid til å vente på noen med skrivesperre ;)