Sunday, May 04, 2008

Og dermed var jeg tilbake her...

Blogge igjen, ja. Det er virkelig på tide. Hadde store planer om å slenge inn et innlegg i slutten av mars da jeg oppdagen at bloggen hadde vært død i snart et halvt år. Dessverre forsvant det i glemmeboka, sammen med så mange andre av planene mine.. Ja, jeg er distre. Og ikke bare litt heller. Det er slitsomt innimellom, men samtidig helt greit. Men nok om det.

Siden det har vært så stille den siste tiden (eeehm..), så er det kanskje greit at jeg oppdaterer litt fort på hva som har skjedd i livet mitt. Det kan egentlig oppsummeres ganske kort; MYE! Det siste året jeg jeg satt en rekke personlige rekorder, blant annet i shopping, IKEA-turer, oppussing&flytting, soving og sosialt samvær med gamle venner. Det har aldri gjort så mye og vært så sliten, men jeg har heller aldri vært så lykkelig. Og er det ikke nettopp det vi alle ønsker...? Jeg kan oppsummere med at året 2007 var bra! Likevel skal jeg gjøre alt jeg kan for at 2008 skal bli bedre ;)

Så...hvis noen har lest seg litt tilbake på bloggen min, så ser man en tendens til at jeg bare blogger om våren. I 2006 holdt det i noen måneder, i 2007 klarte jeg meg litt utover hørten, og i år prøver jeg på nytt enda en gang. Med friskt mot og nye ideer satser jeg på å holde liv i bloggen litt lenger nå. Så dermed var jeg tilbake her.. Håper noen vil følge med på bloggen litt i år også :)

1 comment:

Anonymous said...

takk for fin kommentar! Det er sant, at det ikke gjør noen vell å lage sånne blogger, som sårbare unge jenter har lett tilgang til. Det er det som gjør meg så forbannet. Like ille som å poste om hvor kult det er med heroin osv liksom. Går for det samme.

Fin blogg du også har=)

Klem fra Birgitte